הדיון על זיהום האוויר בחיפה • יהב במכתב תקיף לוועדה

יש להגביר את הניטור והפיקוח על המפעלים ולקבוע היתר לסך הפליטות מבתי הזיקוק בחיפה, במסגרת תכנית רב שנתית לירידה קבועה בפליטות וצמצומן
admin2 1 Comment on הדיון על זיהום האוויר בחיפה • יהב במכתב תקיף לוועדה

הדו"ח הרבעוני של התכנית הלאומית לצמצום זיהום האוויר במפרץ חיפה ברבעון השני של שנת 2016 יוצג מחר פני ועדת משנה • ראש עיריית חיפה במכתב תקיף לחברי הוועדה: "לצאת בקריאה תקיפה לממשלת ישראל"

יש להגביר את הניטור והפיקוח על המפעלים ולקבוע היתר לסך הפליטות מבתי הזיקוק בחיפה, במסגרת תכנית רב שנתית לירידה קבועה בפליטות וצמצומן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדו"ח הרבעוני של התכנית הלאומית לצמצום זיהום האוויר במפרץ חיפה ברבעון השני של שנת 2016 יוצג מחר (יום ג') בפני ועדת משנה לבדיקת סוגיות תכנון סביבה במפרץ חיפה של הכנסת, לקראת הדיון שלח היום ראש העיר חיפה יונה יהב מכתב לחברי הועדה ובו הוא קורא להם "לצאת בקריאה תקיפה לממשלת ישראל":

1. יש להקפיא כל אישור להגדלת הפעילות הפטרוכימית במפרץ חיפה ולמנוע הגדלתם או כניסתם של אלמנטים נוספים מזהמים אשר יש בהם זיקוק, אחסון או שינוע דלקים וחומרים מסוכנים אחרים.

2. יש לפעול ללא לאות להמשך המחקר והבדיקה אשר יביאו לחשיפת האמת הנוגעת לסכנות המאיימות על בריאותם של תושבי האזור.

3. יש להגביר את הניטור והפיקוח על המפעלים ולקבוע היתר לסך הפליטות מבתי הזיקוק בחיפה, במסגרת תכנית רב שנתית לירידה קבועה בפליטות וצמצומן.

4. יש לזרז סילוקם של גורמים מסוכנים כגון מיכל האמוניה וחוות המיכלים ולתקצב פעולות המדינה לניקוי הקרקעות ונזקי העבר.

5. אין לאשר כל פיתוח במתחם בתי הזיקוק עוד טרם ניתן מענה של ממש לסוגיות שהוזכרו לעיל."



1 תגובות

מיין תגובות